BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 27, 2011

Takkan Pisah



Takkan Pisah(Eren)
sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

bila nanti orang tuamu meridhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku

kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu

reff:
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga

jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau
Andai itu takdirnya aku redha..mungkin kau dah aku xde jodoh untuk bersatu meskipun cinta dan kasih kita tetap mekar…aku faham keinginan org tua yg inginkn kbahagiaan utk anaknya kerna aku tahu,ibu bapaku pn begitu…aku sentiasa doakn kebahagiaanmu…dan cinta kita biarkn pendamkn sehingga akhir hayatku meski itu bukan pintaku, meski itu satu peyeksaan yg amat memedihkn jiwa ragaku..namun ku redha utk kbaikkn smua pihak..aku x pernah membenci org tuamu ats tndk mrka itu, aku tau kau sngt sayangkn ku..tp apa daya kita…aku x mahu suatu hari kta myesal andai kita myatu tnpa restu…aku x ingin pntgkn dri..aku sntiasa doakn kebahagiaan kalian…jaga drinya sbaik mgkin sprt kau mjagaku n mcntai aku…..maafkn aku krh mmilih utk mgundur dri dan mmaksamu mmilih drinya…..

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails